Jak zamawiać w hurtowni środków czystości?

Nie mam firmy czy mogę być klientem Państwa hurtowni chemicznej?

Nasza hurtownia środków czystości zajmuje się sprzedażą chemii gospodarczej w segmencie B2B. Jeśli chcą Państwo złożyć zamówienie w naszej hurtowni muszą Państwo posiadać NIP.

Czy bez rejestracji/logowania mogę złożyć zamówienie?

Nasz hurtownia online umożliwia robienia zakupów bez konieczności zakładania konta na naszej platformie. Dzięki temu proces zamówień dostosowany jest do każdego klienta.

Zapomniałem hasła do swojego konta w hurtowni gospodarczej?

Wystarczy, że na podstronie z logowaniem, wybiorą Państwo opcję „Nie pamiętam hasła”. Należy wpisać adres e-mail użyty w trakcie rejestracji, następnie kliknąć w przycisk ,,Resetuj hasło”. W ciągu kilku minut otrzymają Państwo linka do zmiany hasła.

Co oznacza wysyłka w ciągu 72 godzin?

Priorytetem dla naszej hurtowni gospodarczej jest szybka i sprawna wysyłka zamówionego towaru. Dlatego w momencie gdy opłacą Państwo zamówienie, towar opuszcza nasz magazyn. Jeśli potwierdzenie zapłaty zostanie wysłane do godziny 10 to jeszcze tego samego dnia opuści nasz magazyn. Firma kurierska ma 72 godziny na dostarczenie Państwu towaru.

Czy składając zamówienie w hurtowni chemii gospodarczej Arka Chemia otrzymam fakturę?

Składając zamówienie w naszej hurtowni otrzymają Państwo fakturę albo w formie elektronicznej albo w formie papierowej wraz z zamówieniem. To Państwo decydujecie o tym w jakiej formie chcecie otrzymać dokument sprzedaży.

Czy mogę ustalić godzinę odbioru zamówionego towaru?

Przesyłki dostarczane są w godzinach pracy firmy kurierskiej w dni robocze od 8 do 17. Niestety nie mamy wpływu na godzinę dostarczenia przesyłki.

Czy w Państwa hurtowni kosmetyków jest duży wybór produktów?

Nasza hurtownia kosmetyków posiada bogatą ofertę kosmetyków do ciała, kremów do twarzy, dezodorantów. W naszej hurtowni znajdują się kosmetyki znanych marek takich jak Nivea, Dove, Axe itp. W hurtowni kosmetyków znajdują się również produkty do higieny jamy ustnej, pasty de zębów, podpaski, wkładki higieniczne czy kosmetyki do włosów.

Paczka jest uszkodzona/brak w niej produktów, co mam robić?

Jeżeli w trakcie dostawy widzą Państwo, ze paleta jest: uszkodzona, przewrócona, widać wgniecenia palety, nie posiada taśmy z logiem firmy Arka Chemia (Brak taśmy z logiem Arka Chemia jednoznacznie oznacza, że paleta została uszkodzona w transporcie) W takich sytuacjach należy natychmiast przy kurierze zaznaczyć fakt uszkodzenia palety/paczki na liście przewozowym oraz wypełnić protokół reklamacyjny. Obowiązkowo pod taką adnotacją musi się znaleźć podpis kierowcy. Prosimy także o zrobienie zdjęć uszkodzonej palety, bez nich rozpatrzenie reklamacji nie będzie możliwe. Więcej informacji znajdą Państwo na stronie Reklamacje i zwroty.